Nämä toimitusehdot koskevat vain Suomeen toimitettavia tilauksia.

Kepeä Taival
Y-tunnus 2072467-1
Toimipaikka Tuusula
kauppa@kepeataival.fi
040-5845810

kepeataival.fi on suomessa toimiva verkkokauppa.

1.Tilaaminen

Tilaajan tulee olla 18-vuotta täyttänyt, tai hänellä tulee olla holhoojan suostumus tilauksen tekemiseen.

Tarkistathan tilauksen huolellisesti ennen maksua, jotta tuotteiden värit, kappalemäärät ja koot ovat oikein. Tarkista myös toimitusosoitteen oikeellisuus. Emme valitettavasti voi vastata väärän osoitetiedon takia hukkuneista toimituksista.

Verkkokaupan kautta tehty tilaus on sitova. Saat tilauksesta vahvistuksen sähköpostiin.

Nettikaupan hinnat sisältävän arvonlisäveron 24%. Kepeä Taival nettikaupan hinnat ovat voimassa toistaiseksi.

2. Maksaminen

Kepeä Taival verkkokaupan maksupalveluvälittäjä on Checkout Oy. Se on sinulle turvallinen maksutapa. Palvelu on maksulaitoslain siirtymäsäännöksen nojalla merkitty Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Palvelu on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä palvelu ja Checkout Finland Oy on OPn omistuksessa.

Checkout maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet, eli voit maksaa Nordean, Osuuspankin, Säästöpankin, POP-pankin, Danske Bankin, Handelsbankenin, S-pankin, Ålandsbankenin ja LähiTapiola pankin maksupainikkeilla. Maksun saajana tiliotteella näkyy Checkout Finland Oy. Joka välittää maksusi verkkokauppiaalle.

Lisäksi voit maksaa verkkokaupassa useimmill malksukorteilla. Verkkokaupalla eikä Checkout Finland Oy:llä ole pääsyä korttitietoihin eikä maksukortin tietoja tallenneta järjestelmiimme. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa- ja MasterCard SecureCode –todentamispalvelut.

Verkkokauppa käyttää Checkout maksunvälityspalvelua korttimaksuissa. Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana asiakkaalle. Verkkokauppa huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä sekä itse määrittelemistään muista velvoitteista.

Maksukorttimaksuissa kauppa syntyy asiakkaan ja Checkout Finland Oy:n (2196606-6) välille. Checkout Finland Oy vastaa korttimaksuihin liittyvistä velvoitteista ja reklamaatioista. Checkout näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle.

Lisäksi tarjolla on muita joustavia maksuvaihtoehtoja. Löydät niistä lisätietoja täältä.

Verkkokaupassa on mahdollisuus maksaa myös  turvallisella ja suositulla PayPal –maksunvälityspalvelulla.

 3. Toimitus

Tuotteet pakataan ja lähetetään yleensä 1-2 arkipäivän kuluessa tilauksesta. Tilaukset ovat perillä yleensä 1-4 arkipäivässä lähetyksestä, valitusta toimitustavasta riippuen.

Kepeä Taival nettikaupan tuotteet toimittaa Posti. Toimituksen koosta riippuen toimitus tapahtuu kirjeenä, maksikirjeenä tai pakettina. Voitte valita toimituksen 1-luokan tai 2-luokan postituksena. Valitsethan 1-luokan, jos tomituksella on kiire. Lisäksi valittavana on SmartPOST toimitus Postin pakettiautomaattiin. Näet postitushinnat ostoskorissa "Laske lähetyskulut ja vero" välilehdellä.

Toimitus on tapahtunut, kun kuluttajalle on toimitettu tilaus tai ilmoitus, että tilaus on noudettavissa postista.

Kepeä Taival nettikaupassa on reaaliaikaisesti muuttuva varastosaldo, jos jokin tuote on tilapäisesti loppu, sitä ei voi ostaa. Varastosaldossa on inhimillisen erheen mahdollisuus. Jos tilattua tuotetta ei olekkaan varastossa, otamme yhteyttä asiakkaaseen ja sovimme korvaavan tuotteen toimittamisesta, pidemmästä toimitusajasta tai tilauksen peruuntumisesta.

4. Lunastamaton toimitus

Mikäli asiakas ei lunasta toimitettua lähetystä postista, vastaa asiakas myyjälle siitä aiheutuneista kuluista. Lähetyksen lunastamatta jättäminen ei ole tilauksen peruminen.

5. Palautukset

Asiakkaalla on Kuluttajansuojalain 6. luvun 15 pykälän mukainen oikeus palauttaa verkkokaupasta hankkimansa käyttämätön tuote 14 vuorokauden kuluessa siitä, kun on ottanut tuotteen vastaan.

Tarkistathan tilauksen tuotteiden oikeellisuuden heti niiden saavuttua, vaikka tuotetta ei ole muuten tarkoitus ottaa heti käyttöön. Tuote tulee olla palautunut 14 vuorokauden kuluessa.
Palautuksen käsittelykulu on 3,90 €, joka vähennetään palautettavasta summasta. Saat summan takaisin hyvityksenä, kun tilaat korvaavan tuotteen. Huomioithan, että emme hyvitä palautustapauksissa alkuperäisen lähetyksen kuluja, sillä lähetyksestä on aiheutunut kustannuksia. Kuonokoppien osalta emme hyvitä lähetys ja/tai palautuspostikuluja.

Palautettavan tuotteen ja tuotepakkauksen tulee olla ehjiä ja tuote käyttämätön. Siistithän tuotteen myös koirankarvoista. Palautetun tuotteen tulee olla pakattuna alkuperäiseen pakkaukseen ja sen tulee sisältää kaikki tuotteen mukana toimitettu materiaali.

Palautustapauksissa palautamme asiakkaalle rahat mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 14 päivän kuluessa palautuksen vastaanottamisesta. Tarkistamme aina palautetun tuotteen kunnon ennen palautuskorvauksen toimeenpanoa. Mahdollisista tuotevahingoista vastaa asiakas.

Palautusohjeemme -> http://www.kepeataival.fi/palautusohjeet

LYHYESTI, toimi näin palautustilanteessa:

Kepeä Taival –verkkokaupan palautusohjeet

Tilaamillasi tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus. Palautus on maksullinen, mutta hyvitämme palautusmaksun korvaavan tuotteen tilauksen yhteydessä.
Teemme hyvityksen palautetusta tuotteesta, voitte tilata korvaavan tuotteen verkkokaupastamme.

Palautuksesta on aina tehtävä etukäteisilmoituksena palautuspyyntö:

www.kepeataival.fi/palautukset

Rekisteröitynyt asiakas voi tehdä palautuspyynnön myös oman asiakastilin kautta.

Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön, puhdas ja koirankarvoista siistitty. Tuotteen tulisi olla alkuperäispakkauksessa, mukanaan kaikki toimitettu materiaali.

Asiakaspalautuksemme hoitaa Posti. Pakkaathan tuotteen postitusta varten huolellisesti, ettei se vaurioidu kuljetuksessa. Lisätkää vielä lähetyksen sisälle yhteystietonne, jotta osaamme kohdentaa palautuksen. 

Säilyttäkää kuitti palautuksesta. 

Asiakaspalautusnumeromme on: 639308

Asiakaspalautuksen osoite:
Kepeä Taival
Hernemäentie 36
04330 Lahela

Palautus on maksullinen. Vähennämme palautuksesta aiheutuvien kustannusten vuoksi palautusmaksun 3,90€ hyvitettävästä summasta. Saatte palautusilmoituksen yhteydessä hyvityskoodin, jolla hyvitämme 3,90€ summan uudesta tilauksesta, jos haluatte tilata tilalle korvaavan tuotteen.

Hyvitys palautuneen tuotteen hinnasta tehdään samalle maksutavalle jonka olette valinneet tilausta tehdessänne, sen jälkeen kun palautus on käsitelty. 

Voit seurata palautuksen etenemistä palautusjärjestelmästämme. Huomioithan, että asiakaspalautuspostin kulku voi kestää jopa 5 arkipäivää. Hyvitämme tuotteen hinnan viimeistään 14 päivän kuluessa palautuksen saapumisesta. 

Saat sähköpostiin ilmoituksen, kun palautus on hyväksytty ja maksunpalautuspyyntö on tehty. Huomioithan, että pankista riippuen, hyvitysilmoituksen jälkeen voi olla muutaman pankkipäivän viive, ennen kuin summa näkyy tilillä.

Palautuksen teko-ohjeet lyhykäisyydessään:

  1. Tee palautuspyyntö osoitteessa www.kepeataival.fi/palautukset
  2. Odota vahvistustamme, jonka jälkeen voit lähettää palautuksen.
  3. Siisti ja pakkaa tuote Postia varten, kirjaa lähetyksen päälle osoitteemme sekä asiakaspalautusnumeromme. Toimita paketti Postin palvelupisteeseen.
  4. Voit seurata palautuksen etenemistä palautusjärjestelmästämme tai rekisteröotyneenä asiakkaana omalta asiakastililtäsi.
  5. Saat sähköpostivahvistuksen, kun palautus on käsitelty ja hyvitetty.

Kepeä Taival ei ota vastaan vaihto- ja palautusoikeusajan jälkeen (14 arkipäivää) lähetettyjä palautuksia. Jos aiheeton palautus on lähetetty Kepeä Taipaleen asiakaspalautussopimusta käyttäen, veloitamme aiheettomasta palautuksesta meille aiheutuneet kulut täysimääräisinä. Aiheettomasti palautettu tuote on noudettavissa Kepeä Taipaleelta, kun siihen kohdistuvat kulut ovat kokonaisuudessaan maksettu. Kepeä Taival on velvollinen säilyttämään aiheettomasti palautettuja tuotteita 14 päivää.

Emme lunasta postiennakolla lähetettyjä tuotepalautuksia.

6. Kuljetuksessa rikkoutuneet lähetykset

Pyrimme pakkaamaan tuotteet huolellisesti, mutta kuljetusvaurioiden mahdollisuus on olemassa.

Asiakkaan on hyvä tarkistaa postista noutamansa lähetyksen kunto heti lähetystä vastaanottaessa postivirkailijan läsnäollessa. Mikäli paketti näyttää kärsineen kuljetuksessa, se on hyvä avata virkailijan edelleen läsnäollessa ja tarkistaa onko tuote vaurioitunut. Jos näin on, on asiasta tehtävä heti vahinkoilmoitus postikonttorilla.

Posti on korvausvelvollinen kuljetuksen aikana tuotteelle tapahtuvista vaurioista.

7. Ehtojen muuttaminen

Kepeä Taival pidättää itsellään oikeuden muuttaa verkkokaupan tilaus- ja toimitusehtoja. Ajantasaiset tilaus- ja toimitusehdot löytyvät tästä dokumentista. Tekemällä tilauksen hyväksyt nämä toimitusehdot.