Kepeä Taival –verkkokaupan palautusohjeet

Tilaamillasi tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus. Palautus on maksullinen, mutta hyvitämme palautusmaksun korvaavan tuotteen tilauksen yhteydessä.
Teemme hyvityksen palautetusta tuotteesta, voitte tilata korvaavan tuotteen verkkokaupastamme.

Palautuksesta on aina tehtävä etukäteisilmoituksena palautuspyyntö:

www.kepeataival.fi/palautukset

Rekisteröitynyt asiakas voi tehdä palautuspyynnön myös oman asiakastilin kautta.

Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön, puhdas ja koirankarvoista siistitty. Tuotteen tulisi olla alkuperäispakkauksessa, mukanaan kaikki toimitettu materiaali.

Asiakaspalautuksemme hoitaa Posti. Pakkaathan tuotteen postitusta varten huolellisesti, ettei se vaurioidu kuljetuksessa. Lisätkää vielä lähetyksen sisälle yhteystietonne, jotta osaamme kohdentaa palautuksen. 

Tuote tulee olla palautunut 14 päivän kuluttua sen vastaanottamisesta, huomioithan että asiakaspalautuspostin kulku voi viedä jopa 3-5 työpäivää, joten teethän palautuksen mahdollisimman pian.

Säilyttäkää kuitti palautuksesta. 

Postin asiakaspalautusnumeromme on: 639308

Kirjoita numero ja teksti "Asiakaspalautus" kuoren päälle.

Asiakaspalautuksen osoite:
Kepeä Taival
Hernemäentie 36
04330 Lahela

Teitä ei veloiteta palautuksen lähetyksen yhteydessä ja voitte jättää sen jonottamatta Postin palvelupisteeseen.

Vähennämme palautuksesta aiheutuvien kustannusten vuoksi palautusmaksun 3,90€ hyvitettävästä summasta. Saatte palautusilmoituksen yhteydessä hyvityskoodin, jolla hyvitämme 3,90€ summan uudesta tilauksesta, jos haluatte tilata tilalle korvaavan tuotteen.

Hyvitys palautuneen tuotteen hinnasta tehdään samalle maksutavalle jonka olette valinneet tilausta tehdessänne, sen jälkeen kun palautus on käsitelty. 

Voit seurata palautuksen etenemistä palautusjärjestelmästämme. Huomioithan, että asiakaspalautuspostin kulku voi kestää jopa 5 arkipäivää. Hyvitämme tuotteen hinnan viimeistään 14 päivän kuluessa palautuksen saapumisesta. 

Saat sähköpostiin ilmoituksen, kun palautus on hyväksytty ja maksunpalautuspyyntö on tehty. Huomioithan, että pankista riippuen, hyvitysilmoituksen jälkeen voi olla muutaman pankkipäivän viive, ennen kuin summa näkyy tilillä.

Palautuksen teko-ohjeet lyhykäisyydessään:

  1. Tee palautuspyyntö osoitteessa www.kepeataival.fi/palautukset
  2. Odota vahvistustamme, jonka jälkeen voit lähettää palautuksen.
  3. Siisti ja pakkaa tuote Postia varten, kirjaa lähetyksen päälle osoitteemme sekä asiakaspalautusnumeromme. Toimita paketti Postin palvelupisteeseen.
  4. Voit seurata palautuksen etenemistä palautusjärjestelmästämme tai rekisteröotyneenä asiakkaana omalta asiakastililtäsi.
  5. Saat sähköpostivahvistuksen, kun palautus on käsitelty ja hyvitetty.

Käsittelemme vain palautusohjeiden mukaisesti asiakaspalautusnumerollamme tehdyt palautukset.
Ilmoituksen tekemättä jättäminen aiheuttaa meille huomattavaa lisätyötä ja kustannuksia sekä palautuksen käsittely hidastuu, tämän vuoksi ilmoittamatta tehdyistä palautuksista vähennetään 15€ käsittelymaksu.