Kepeä Taival –verkkokaupan palautusohjeet

Tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus, asiakaspalautuksemme hoitaa Posti.

Palautuksemme on maksullinen* katso lisätiedot alta.

Hyvitämme aina palautuneen tuotteen hinnan, vaihtotapauksessa voitte tilata korvaavan tuotteen verkkokaupastamme.

PALAUTUSOHJEET


  1. Varmista että tuote on käyttämätön, puhdas ja koirankarvoista siistitty. Tuotteen tulisi olla alkuperäispakkauksessa, mukanaan kaikki toimitettu materiaali kuten tuotelaput.

  2. Pakkaa lähetys tuotteen kokoa vastaavaan pakkaukseen ja lisää lähetyksen sisälle yhteystietonne, jotta osaamme kohdentaa palautuksen. 
  3. Tuote tulee olla palautunut 14 päivän kuluttua sen vastaanottamisesta, teethän palautuksen mahdollisimman pian seuraavin tiedoin:



    Postin asiakaspalautusnumeromme on: 639308

    Asiakaspalautuksen osoite:

    Kepeä Taival

    Hernemäentie 36

    04330 Lahela



    Postin ohjesivu palautuksen tekoa varten:
    https://www.posti.fi/fi/henkiloille/paketit-ja-seuranta/palauta-paketti

  4. Säilyttäkää kuitti palautuksesta.
  5. Asiakaspalautusposti kulkee perille noin 3-5 arkipäivää. Teemme hyvityksen palautuneen tuotteen hinnasta samalle maksutavalle, jota käytitte tilausta tehdessänne 14 päivän kuluessa palautuksen saapumisesta. Palautus saapuu maksupalvelunvälittäjä Paytrail Oy nimissä.

PALAUTUSMAKSUT
* Vähennämme palautuksesta aiheutuvien kustannusten vuoksi palautusmaksun 7,90€ hyvitettävästä summasta per lähetetty palautus.
** Jos olet saanut ilmaisen toimituksen ja palautat tuotteita niin, että ilmaisen toimituksen summa alittuu, vähennämme hyvityksestä meille myös lähetyksestä aiheutuneet kulut.
*** Poistotuotteilla ja alennetun hinnan tuotteilla on maksullinen palautus 13,80€, valitsethan siis koon huolella.
**** Kuonokoppien osalta vähennämme palautuneiden tuotteiden hinnasta meille aiheutuneet todelliset kulut 13,80€ tuotteen vähäisen arvon vuoksi.
***** Hyvitämme alkuperäisen lähetyskulun. Kotipaketti lähetyksistä hyvitämme palautustapaukessa edullisimman postikulun mukaan, eli 5,90€.

USEIN KYSYTYT KYSYMYKSET

Voinko palauttaa ja vaihtaa tuotteen toiseen?

Palautusprosessimme toimii niin, että hyvitämme aina palautuvan tuotteen hinnan. Voitte tilata korvaavan tuotteen verkkokaupastamme. Olemme valinneet käytännön, sillä esimerkiksi useissa vaatteissamme tuotteiden hinnat muuttuvat kokojen mukaan. Lisäksi asiakas saa nopeammin oikean tuotteen, kun ei tarvitse odotella palautuksen saapumista ja käsittelyä.



Miksi palautus on maksullinen?

Olemme tehneet päätöksen, että emme lisää palautuskuluja tuotteiden hintoihin. Meillä palautuksesta maksetaan vain tuotetta palautettaessa. Posti/Matkahuolto laskuttavat meitä jokaisesta paketin lähetyksestä. Lisäksi maksunvälittäjät veloittavat meitä jokaisen palautuksen teosta. Palautusmaksu ei täten kata edes kaikkia kustannuksia.
 Olemme pyrkineet panostamaan laadukkaisiin tuotekuvauksiin sekä kokotaulukoihin, jotta palautusmäärät olisivat mahdollisimman pienet. Palautukset rasittavat myös ympäristöä, joten harkittu ostos on myös ympäristöteko.



Olen lähettänyt paketin jo monta päivää sitten, miksi hyvitystä ei ole tehty?
Käsittelemme palautukset noin kerran viikossa. Jos palautuksesi on saapunut vaikka käsittelypäivänä myöhään iltapäivästä, voi olla että hyvitys saapuu vasta viikon päästä. Teemme aina hyvityksen mahdollisimman pian, mutta aina kuluttajansuojalain vaatimassa 14 päivässä palautuksen saapumisesta. Palautus saapuu maksunpalvelunvälittäjä Paytrail Oy -nimellä.

Mikä tämä on? Valitse "Muista minut" käyttääksesi ostoskoria tällä tietokoneella, vaikka et ole kirjautunut sisään.