Kepeä Taival –verkkokaupan palautusohjeet

Tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus, asiakaspalautuksemme hoitaa Posti.

Palautuksemme on maksullinen* katso lisätiedot alta.

Hyvitämme aina palautuneen tuotteen hinnan, vaihtotapauksessa voitte tilata korvaavan tuotteen verkkokaupastamme.

PALAUTUSOHJEET


  1. Varmista että tuote on käyttämätön, puhdas ja koirankarvoista siistitty. Tuotteen tulisi olla alkuperäispakkauksessa, mukanaan kaikki toimitettu materiaali.

  2. Pakkaa lähetys huolellisesti ja lisätkää lähetyksen sisälle yhteystietonne, jotta osaamme kohdentaa palautuksen.
  3. Tuote tulee olla palautunut 14 päivän kuluttua sen vastaanottamisesta, teethän palautuksen mahdollisimman pian seuraavin tiedoin:



    Postin asiakaspalautusnumeromme on: 639308
    Kirjoita numero ja teksti "Asiakaspalautus" kuoren päälle.


    Asiakaspalautuksen osoite:

    Kepeä Taival

    Hernemäentie 36

    04330 Lahela



  4. Säilyttäkää kuitti palautuksesta.
  5. Asiakaspalautusposti kulkee perille noin 5 arkipäivää. Teemme hyvityksen palautuneen tuotteen hinnasta samalle maksutavalle, jota käytitte tilausta tehdessänne.

PALAUTUSMAKSUT
* Vähennämme palautuksesta aiheutuvien kustannusten vuoksi palautusmaksun 5,90€ hyvitettävästä summasta.
** Jos olet saanut ilmaisen toimituksen tilauksen loppusumman ylittäessä 100€ ja palautat tuotteita niin, että tämä summa alittuu, vähennämme hyvityksestä meille myös lähetyksestä aiheutuneet kulut, eli yhteensä 11,80€

** Poistotuotteilla on maksullinen palautus 11,80€, valitsethan siis koon huolella.
*** Kuonokoppien osalta vähennämme palautuneiden tuotteiden hinnasta meille aiheutuneet todelliset kulut 11,80€

USEIN KYSYTYT KYSYMYKSET

Voinko palauttaa ja vaihtaa tuotteen toiseen?

Palautusprosessimme toimii niin, että hyvitämme aina palautuvan tuotteen hinnan. Voitte tilata korvaavan tuotteen verkkokaupastamme. Olemme valinneet käytännön, sillä esimerkiksi useissa vaatteissamme tuotteiden hinnat muuttuvat kokojen mukaan. Lisäksi asiakas saa nopeammin oikean tuotteen, kun ei tarvitse odotella palautuksen saapumista ja käsittelyä.



Miksi palautus on maksullinen?

Olemme tehneet päätöksen, että emme lisää palautuskuluja tuotteiden hintoihin. Meillä palautuksesta maksetaan vain tuotetta palautettaessa. Posti/Matkahuolto laskuttaa meitä jokaisesta paketin lähetyksestä. Lisäksi maksunvälittäjät veloittavat meitä jokaisen palautuksen teosta. Palautusmaksu ei täten kata edes kaikkia kustannuksia.
 Olemme pyrkineet panostamaan laadukkaisiin tuotekuvauksiin sekä kokotaulukoihin, jotta palautusmäärät olisivat mahdollisimman pienet. Palautukset rasittavat myös ympäristöä, joten harkittu ostos on myös ympäristöteko.



Olen lähettänyt paketin jo monta päivää sitten, miksi hyvitystä ei ole tehty?
Käsittelemme palautukset noin kerran viikossa. Jos palautuksesi on saapunut vaikka käsittelypäivänä myöhään iltapäivästä, voi olla että hyvitys saapuu vasta viikon päästä. Teemme aina hyvityksen mahdollisimman pian, mutta aina kuluttajansuojalain vaatimassa 14 päivässä palautuksen saapumisesta.